NORRLAND!

WOHO, I'M BACK!
Yepp, jag är hemma från norrland nu!
G-Boda was great!
Och nu vet jag att det var Gumboda ;)
Det var mega mysigt, bara komma bort från allt!
Det var bara Lilla Björn, Stora Björn och våra mobiler som plingade ivrigt hela tiden hah ;)

På vägen upp så var allt kanon hela vägen, ända fram till Sundsvall. Då kom det på en man med sin familj och dom satte sig framför oss. Och jag svär, turken hade aldrig hört talas om varken dusch, tvål eller deo!
Seriöst! Det är den västa stanken jag varit med om! EUÄK!

Underveckan var vi ute med den lilla gummibåten två gånger. Fösta gången var det typ storm och vågorna slog över båten och ve blev jätteblöta och ena åran gick sönder så vi försökte paddla med dom istället men det gick inte bra :(
Sjukt jobbigt var det också!
Vi gick verkligen inte att komma i land där vi ville så vi gav upp och drev in mot stranden istället ^^
På fredagen var vi ute igen men då var det lungt som en filbunke (öhh..)
Skit fint väder! Så då gled vi runt och stekte ;p

Mega bra och nästa år ska vi dit, garanterat ;)
Jag och Amanda satt nämligen och planerade hela året tillsammans x)
Så nu har vi allt planerat!

De få bildernba jag tog kommer senare!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0