Monday!

Japp! Så är det. Ny snart på veckan. För varje dag som går blir det en mindre dag tills dagen i mina mardrömmar kommer.
Börja gymnasiet.
Jag är så nervös att jag kan dö!
Men, possetivt ska man tänka! Det kommer bli great!

Jag tänkte lägga in några bilder från Gumboda.
Orkar inte gå egenom Öckerö bilderna (a)
Men det är ju för fan 460 bilder!
Medans Gumboda bilderna är typ 12 x) Jag tänkte ta med mig kameran hela tiden men glömde liksom hela tiden! 


Amanandas fina macka som hon köpte på vägen upp. Med loster ost, riktigt fin ;p

God macka ;) Malla blir så efter 11 timmar i 3 olika bussar ;)

Just ignore the cp hand. I do. Fullt koncentrerad på korthuset, det blev mega stort! :D

SÖT KORV!

Lägger in en låt med Melissa Horn- Jag vet vem jag är när jag är med dig!
Bara för att vi såg henne på Trästocksfestivalen och för att det var underbart och mega bara!

  

/Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0