Tolfte Augusti tjugohundratio

Började skriva för ett par timmar sen men var på så dåligt humör att jag gjorde det kloka valet att låta bloggen vila i en timme eller så. Nu känns det bättre. Jag har precis kollat på favorit serien Twin peeks! Åh, I LOVE IT! Så mysigt och... Gammalt. Härliga 90-tal!
Igår var det stan med 2 av mina Ingarö tjejer! Vi åt jordgubbar i kungsan och myste med fjortisarna och ett ascrack som gick upp över halva ryggen. Desutom hade gumman pissat på sig. Fin, mörk fläck, mm (y)
Men det var bra ändå! Vi gick och kollade runt på alla fjortisar som njöt av ung08 och gemenskapen av andra lika korkade som dom ;)
Sen åkte vi hem till Sofia och hade en riktig myskväll med filmer och chattroulette! ;)
Sen idag var det upp med tuppen. Eller vi somnade väl halv 5 så snarare ner med tuppen haha. Sen 3 timmar senare var det upp igen och kl 9 var jag på bussen på vag hem.
Trött tjej på bussen, tunnelbanan, pendeltåget och bussen asså!
Sen hem och sova i 3 timmar, skönaste sömnen jag haft!
Upp, ut, möta upp Saga vad Thorildsplan för att dra in till stan för lite fjortis spaning och gå runt i affärer.
Kul! 
Kommer till Barkarby. 20 minuter till bussen. Great tänker jag och börjar gå. Kommer till Byleden och väntar där. Och då, när jag var bajsvarm, svettig och allt var fucked up möter man någon man känner, great liksom. Just den stunden man verkligen inte vill möta någon då så. Men, både jag och han överlevde haha.

Tänkte slänga in några bilder men det gör jag ett annat. Om typ 5 minuter. Det är liksom från i tisdags och måndags så det får ett eget inlägg!
Tjuduluu!
Elleeeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0