Söndad, jävla söndag!

I morgon är det måndag. Sen är det tisdag. Då börjar jag i spånga. Då är mitt sociala liv över. Då är det läkare nästa liksom. Och det betyder plugg upp till mount Everest.
Jag är taggad, oh så taggd!
Jag glömde (jag glömmer aldrig) att visa jackan idag, tänkte liksom: Jag gör det i morgon. Så tänkte göra det nu ikväll men min mage dödar mig med sin smärta så jag tror inte jag lämnar den här stolen. Får dö här liksom :)

Som alla bloggläsare vet (tillåt mig att skratta åt skämtet! HA! HA!) älskar jag Twin Peaks! Och så klart köpte min älskade mamma soundstacket till serien för 19 och ett halvt år sen! Kärlek till dig mamsi!<3
Så, nu är iPoden laddad med 11 låtar från serien! Jag tror inte jag kan bli lyckligare. Liksom plusa på det här på förra inlägget!
Fixar allt med bilder och skit sen när paniken och magontet lagt sig!
Nu blir det mobilen, iPoden och sängen! Mwihihi

WOOO!
/Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0