På topp!

Japp! I dag är jag på topp! Humöret är i taket! Jaghar köpt en underbar, fantaatiskt snygg jacka, en skit snygg kavaj! In love<3 Sen måste jag säga att vädret är en sak, varmt fuktigt men ändå, det är sommar liksom! Sitter och lyssnar på mega härlig musik också. Och igår hade vi en asbra grill kväll! Hur kan jag inte vara på topp liksom?!
Tänkte lägga in bilder på jackan och kavajen men ingen av dom finns på hm's hemsida och just nu känner jag inte för att dra på mig ett paj jeans och byta tröja bara för att visa upp 2 plagg, men förmodligen kommer det senare i käll, jag lovade ju Malla ;p
Bilderna fårn igår kommer nog också senare men just nu så är det för varmt för att göra något alls typ x)

BAJ!
Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0