Att facebook kan göra en så glad..!

Japp, facebook have done it again! Eller oftast får man bara veta dåliga saker på facebook men inte nu inte!
Nej, just nu är jag glad, tack  vare just facebook!
Eller egentligen är det tack vare men syster, men genom facebok är det!
Min 20 år äldre syster som jag knappt träffar men som ändå betyder en hel del!
Hon skrev i min logg. Det gjorde min dag :')
Vi har knappt kontakt så det värmde!
Speciellt det lilla ordet "Lillasyster"! Det värmde verkligen. Eftersom jag räknar mig skälv som "typ" ensambarn^^
Jaja, jag har massa nya bilder så jag tänkta slänga in en del här!
Först på mig och bäshto från när vi var i Vällingby! :D


Fisigaste <3



Och nu några bilder från när jag och Amanda var på jakt efter en present!

Sen efter ett antal bilder kommer vi på att "Vänta... Är inte det där fönster...?"
Så vi hade (förmodligen) stått och varit fula i ett fönster (y)! Men äh, vi bjuder på oss!

Sen, helt random träffade vi Lollo + Fredrik!

Den sötaste armen man kan ha!<3
(Lollo är den absolut bästaste foten man kan ha <3;) just so you know!)

Us yesterdaay!
Love u girls, don't you forget that!

Det var allt för mig right now.
Bye
Ellen


Kommentarer
Postat av: Lovisaaaaaaa

ahahah bästa bilderna juuuöö :D fast lite skabbiga på mig men skit samma ;D men ahahah foooot, då är du min lilltåååå :D <3

2010-08-07 @ 01:00:33
Postat av: Ellen

Hahah ;D YAAY! Jag har drömt om det! :D<3

2010-08-07 @ 13:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0